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カイラが修正! ホームワークアウトにありがちなフォームミス

  • 2020.10.2
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ワークアウトはテクニックで大きく変わる。正しいフォームを身に付けないと、ケガも防げなければ結果も出せない。

でも、大丈夫。

つい先日のインスタグラムで、フィットネススターのカイラが「ホームワークアウトにありがちなフォームのミス」をシェアしてくれたから。幸いにも、直すのはかなり簡単。その内容をオーストラリア版ウィメンズヘルスからご紹介。

キャプションには「家に鏡がある人はワークアウト中にフォームをチェックしてほしい」というメッセージが。「鏡がない人は、この動画で説明したコツを覚えておけば大丈夫!」

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IMPROVE YOUR FORM #BBGcommunity working out from home, do you use a mirror to check on your form? ⠀⠀⠀ If you have a mirror around the house, I recommend putting it near your workout area so you can check on your form during your workouts. If you don’t have a mirror at home, that’s okay! I've filmed these tips for you to keep in mind when training. These are some of the most common mistakes I see with my at home workouts. Remember you can SAVE this post and refer back to them when you need. ? ⠀⠀⠀ TRICEP DIP ✅Hands should be shoulder width apart ✅Keep your shoulders back and face looking forward ✅Bend your elbows and dip down until you’re at a 90-degree angle ⠀⠀⠀ RAISED-LEG CRUNCH ✅Engage your abs before beginning the movement ✅Start the movement by using your abdominal muscles, not your head ✅Keep the movement slow and controlled ⠀⠀⠀ PUSH-UP ✅Hands should be shoulder width apart ✅ Keep your body in a neutral position by engaging your core and glutes ✅Keep your shoulders back ✅Push the floor away from you ⠀⠀⠀ #BBGcommunity what exercises do you struggle with most? Comment below. ? ⠀⠀⠀ www.kaylaitsines.com/SWEATchallenge ⠀⠀⠀ #BBG #BBGcommunity #SWEATchallenge

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カイラ直伝! フォーム修正のコツ

トライセプスディップス

・手は肩幅に開く

・肩を後ろに引いて前を向く

・ヒジが直角に曲がるまで体を下ろす

レイズドレッグクランチ

・動き始める前に腹筋を締める

・頭ではなく、腹筋だけを使って動く

・ゆっくりとペースをコントロールしながら動く

プッシュアップ

・手は肩幅に開く

・体幹と臀筋に力を入れて、ニュートラルな体のラインをキープする

・肩を丸めない

・床を押して自分から離すイメージ

プロの助言:この投稿を保存して、必要なときに観直してね。

シェアしてくれてありがとう、カイラ!

※この記事は、オーストラリア版ウィメンズヘルスから翻訳されました。

Text: Lucy Bode Translation: Ai Igamoto

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